Ebrulii34 Kızlar 6. Haftadayım ama aşırı bulantı ve boş kusma var normal mi hiçbir şekilde yemek yiyemiyorum.. Aşırı bulantı düşük riskini arttırır mı
zeymoms Ebrulii34 bulantı düşük yapmaz canım prilam Dr ilacı kullanıyorum 6. Haftadan beri 17. Haftamdayım hala devam ediyorum bulantılara iyi geliyor zararı yok
MerveeD Ebrulii34 hayır bulantı cok normal prilam Dr yazdırın kullanın hafıfletecektır benımde xok fazla mıde bulantım oldu hc bsey yiyemiyordum yataktan kalkamıyordum prilam Dr sayesinde bıraz toparlamıstım
zynpdemir Ebrulii34 ya aynı bende sizin gibiyim diyorum doğurana kadar beni uyutun dayanamıyorum ikinci gebeliğim birde boş nefes kussam rahat edeceğim