asyaa0 Rabiayaman Biz Heyner markalı doğal ahşap beşik aldık Hepsi burada dan. Uyku setiyle birlikte geliyor hepsi 1000 tl. Şuan indirim var orda bakmak isterseniz ☺️ ve beşik büyük 3 yaşa kadar kullanılabiliyor anne yanı oluyor
Gul33 Rabiayaman kızıma çilekten almıştık odayı. Oğluma da Pierre cardinden ahşap beşik aldık. E bebekte çeşit yoktu olanları beğenmedik
Carriebradshow Rabiayaman ben çilekten romantica oda takımını aldım. Çok hoşuma gitti sade ve şık bir takım.
Sevim-b Ben İKEA’nın ahşap beşiğini Letgo dan aldım. Dolap ve şifonyeri de Kasım indirimi varken Vivense’den almıştım hepsinden gayet memnunum ☺️