Eylul123 38 haftada alınmasını söyledi doktorum daha fazla kilo almadığı için kabul ettik bizde sonuçta doktor .erken anne olma sevincini yasadim.evet evet dogumumdan bahsediym .doktorum normal doğum başlatmak istedi bizde kabul ettik tabi hiç bir acikligm yoktu fitil verdilr ama bni bnden aldı o fitil resmn duvarları tirmaladm nolur bni szeryana alın die yalvardım doktora artk titrio kusuyodm çok kötü haldydm doktorum doguramycagimi anladı .son dakika bni sezeryana hazırladılar okdr güler yüzlü bı ekiptiki bni çok rahatlattilr .belden asagimi uyustrdulr güzelce sohbet Edip 15 dkka da kızımı çıkardılar onun o sesini duymak melek yüzüne bakmak çok guzl bir duyguydu. Bnide 45 dkka sonra odama aldılar okdr guZl bı duyguki annelik kızım. Bnden önce gelms odada bekliodu tabi agrilarm. Var ama emzirdikce ona dokundkca herşeyi unutuyorum .allah herkze nasip etsin böyle bı duyguyu smdide kızımı emzirip yatirdm gayet iyiyz 🤗😍😘😄
Gzmmhmmd Eylul123 38de dogum baslatma sebebi kilo almamasimi benimde haftasi geriden gelio 1-1.5 hafta kadar dogurtun diyorum kabul etmiyorlar 😟