HanifeArslan ben kullandım çok faydasını gördüm .sancılarım yoğunlaştığı da hastaneye giderken anneme suya koy dedim annem koydu .suya koyunca hemen açılmış benimde açılmam hızlı ilerledi .doğumdan çıkınca annemi aradım çıkardı hemen sudan .doğumdan çıkınca hemen sudan çıkması gerekiyoki fazla kanamanız olmasın .