SEVGIMSEN ilk gebelik 34+1 şuan benim 17. Haftada kanamam oldu 5 iğne verdi sonra bidaha oldu bidaha 5 iğne verdi 21. Haftada tekrar oldu o zaman 7 iğne verdi ben ikisini kullanmadım hemşire afedersin kıçımı deldi 🥵pislik şişko hemşire sinirliydi benden acısını çıkardı bastırdı iğneyi orda ne kanadığını görmeseydim eve gelince acaba kanamam oldu diyecektim elbiselrimden aktmşto kan o derce