Benimde 20 haftada başladı özelde idrarda protein çıktı sonra peritonalajileye yonlerdirdi doktor ordada test yaptılar negatif çıktı protein 24 saat idarar topladım oda temiz çıktı ilaç vermediler arada 13 8 oluyor tansiyonum sizin kaç çıkıyordu tansiyonlarınız