Halimeek-8 Kızlarrrr 15 haftalığım bugün doktora gittim cinsiyet erkek dedi kesin ama kordon da olabilir dedi böyle bişey başına gelen varmı değişir mi bidaki gittiğim de😂
Asminim77 Halimeek-8 canım bana da 16 da kesin kız dedi 19 da kesin erkek hatta pipisini bile gösterdi 😆 kesinlikle 19. Haftayı bekle çok net gözüküyor hem yanılma payıda olmuyor
Halimeek-8 Yani 15. Hafta da erken gösterdi dedim net erkek bence dedi doktor ama alışveriş yapmayın 18. Haftada gel tekrar bakarız dedi kordon da olabilir dedi yani kararsız kaldım çok kesin erkek dedi ama güvenemiyorum 😂