Merhaba kızlar dünde post açmıştım ama gonapeptyl ihtiyacı olan varsa yazsın diye altlarda kaldı sanırım elimde 12 adet var yanlışlıkla fazladan almışım kutular 7 li bir kutusunu hiç açmadım bile bir kutudanda 2 tane kullanıldı sadece etrafınızdada ihtiyacı olan biri varsa lütfen benimle iletişime geçin öylece duruyorlar çünkü en azından birinin işini görmüş olur