Ysmplt EY123 ben nasipse 10 ocakta doğum yapacam epidural sezeryan olacam 4250 tlydi bu hafta içi sormuştum zam gelir mi dedim bu yeni gelen zamla olan fiyat dedi. Doktorumda dilek hoca
61cvhr Benim doktorum da onur bey yarın muayene gidecem ögrenecem ocak sonu dogum benim de inşallah bakalım
61cvhr MihrimahVeAnnesiii Merhaba canım 285 tl ücret olmuş evet ama benim eşim polis oldugu için ekstra indirim oluyormuş yine 230 tl ödedim muane ücreti Dogum için gittim görüştüm sezeryan komple bayılma 3500tl dedi epidural dogu 4250 tl ama bu ücret ocak için de tekrar arayın değişmez ama belli de olmaz dedile.
Ysmplt MihrimahVeAnnesiii benim oyakla anlaşmam var belki ondan dolayidir bu fiyat bana 235 TL olmuştur.
Oznurkk 61cvhr yine zam mı gelmiş acaba bir ay önce 191 TL ye gitmiştim muayeneye belki de doktordan doktora değişiyor 🙄
MihrimahVeAnnesiii 61cvhr Merhaba , evet doğrudur memurlara indirim oluyor asıl fiyat 285 eşiniz devlet memuru olduğu için indirim almışsınız .😊 Epidural normal doğum fiyatı hakkında bilgi aldınız mı? Benim doğum 11 Mart görünüyor .
Oznurkk EY123 normal doğuma 2500 sezaryene 300 -3500 epidurale 4000 bin demişlerdi 1 ay önce doğum paketlerini sorduğumuzda . Ama yılbaşında zam gelecek dedi ve bizim doğum martta onun için beklemedeyiz
Aleyna-24 Kızlan bende çok kararsızım numune de doğum yapan var mı aranızda imperial mi yoksa numune mi çok kararsızım
Alka Aleyna-24 Numunede yapcam ben doğum. 4 yeğenimde orda doğdu canım hiç bı sıkıntı yaşamadık şükür . Çok kotuluyorlar anlamadığım bı şekilde ama nerdeyse her doktor a gitmisimdir hepside çok ilgiliydi. Ben gayet memnunum .
AysenurPervan Aleyna-24 16 gün önce numunede genel anesteziyle acil sezaryen oldum. Bu zamana kadar takibimi yapan doktor da değil acilde şans eseri denk geldiğim doktor aldı sezaryene. Her şeyden çok memnunum servistekiler çalışanlar gayet iyidi yani. Eşim de kalabildi yanımda.
61cvhr MihrimahVeAnnesiii canım dedim gibi sezerya 3500 tl komple bayılma 2gece kalıyorsun anne cocuk kontrolu filan belden uyuşması istersen 4250 tl dedi ama ocak ortasında tekrar arayın bilgi alın dediler artmaz ama belli de olmaz dedi madur olmayın dedi şubat 2 de benim dogum da Allah nasip etsin hepimize