Masalmevsim sizin dün bu yazınızı okurken ben hastaneye gidiyordum aynı durumdan . Gece çok fazla pembe akıntım oldu sonra da kahverengi bir akıntı geldi arkası düşüğe gidecek diye çok Korktuk sabah erkenden gittim doktora anlattım. Ultrasondan bebek de kese de gayet normal bir kan birikmesi de görmedim dedi. Gelişimi de gayet iyi dedi . Hatta sağlık ocağınin son adete gire 6 haftalık olacağı bebeğimize kese çapına göre 5 hafta 2 günlük dedi. Korkacak birşey yok tutunma kanamasidir olama eğer yine yaşar mıyım dersen progestan yazıyım dedi ben de olur dedim. Günde 2 kere kullanılıyormuş ama sen akşam yemekten sonra bir kere al dedi ben de tamam dedim veilk defa dün kullandim bu sabah gerçekten lekelenme yoktu. Çok korkuttu bizi sipa ama dizinde inşallah birseyiniz yoktur 🌸😇