ftmtly Merhaba bugün 50 gr lık şeker yüklemesi yaptırdım değerim 154 çıktı 140 üzeri sıkıntılıymış . 2 gun sonra 100 gr yüklenip tekrar bakılacak ,bu durumu yaşayan varmı acaba 🥲
Ozgebalc ftmtly benim 180 küsür çıktı 50likte sonra 100lük içtim ama o randevuya kadar dikkatli beslendim şeker tatlı vs kestim doktorda yasakladı zaten kullanmıcaksın şeker vs dedi ve 100lük sonucum normal çıktı
ftmtly Ozgebalc öyle mi ne kadar süre diyet yaptınız bana da diyet verdi ama ptesi 100 gr yükleme yapılacak
mercimek_findik Ya hanımlar illa hastanede yaptırmak gerek mi sizce eczane den alip içsek saatlerinde de şeker aleti ile olcsek olmaz mı acaba