Zuleyy Kızlar dogum odasında nasıl oluyor yani sancıyı kendi odamızdamı cekiyoruz ebe vs yoksa ditek dogumhamedemi cekiliyor nasıl oluyor acaba kac kisi oluyo yanımızda doktor ebe hemşire vs