Gulbaur doktoruma yazdığım mesaj :15+1deyim dünden beri çamaşırımda ıslaklık çok oluyor. Daha önceki akıntılarımdan farklı daha çok su gibi. Çamaşırımda bekledğinde hafif sarılık tortu gibi oluyor. Bir sorun yaratır mı acaba
Doktorun cevabı:Mantar enfeksiyonu bunu yapar, gebelikte değişen vajina florasına bağlı hep daha fazla akıntı olur, saydam su gibi veya süt renginde olursa mesele yok ancak sarı veya yeşil kokulu oluyorsa dediğim gibi mantar enfeksiyonudur, bebeğe bir zararı yok ancak kronik hale dönsün istemeyiz