Benburcu teşekkür ederim amin inşallah 🤗 32.hafta gibi rutin kontrolde baş büyüklüğü 3 hafta önde gidiyordu bebişimin, normal biraz zor olabilir diye doktorum dedi, ben de o ara yapıştırdım zaten ben de sezeryan istiyordum diye 🤭😅 o şekilde oldu ama özeller de isteğe bağlı sezeryan olacağım diyince olma diyen doktorda yoktur sanırım