Merhabalar çok şükür 30.haftayı devirdik. Birkaç haftadır sürekli mide bulantısı yaşıyorum normalde ilk zamanlarım çok rahat geçmişti hiçbir problem yaşamadım ama bu aralar o kadar çok midem bulanıyor ki yediklerim hep agzımda bazen kusamıyorum ve rahatlamak için kendimi kusturmak zorunda kalıyorum 😔 bebeğe Bir zararı olur mu endişesi içerisindeyim bu durumu yaşayan var mı?