Herkese selam. Buradan aylarca sizlerle konuştuk fikir alışverişi yaptık yeri geldi tartıştık. Öncelikle herkese teşekkür ederim, başta da uygulama kurucularına. Size muhteşem geçen ya da çok kötü geçen bir doğum hikayesi anlatmaya gelmedim aslında. Sadece hayatımızda ne kadar çok ihtimal olduğunu söylemeye geldim. Normal doğumdan korktuğum ve o korkuyu yenemediğim için isteğe bağlı sezaryen olmaya karar verdim ve oldum. Doğumdan sonraki 20 saat boyunca gaz çıkaramadığım için benim için doğum sonrası çok acılı ve sancılı oldu diyebilirim. Bu çok nadir oluyormuş, bende oldu. Aynı süreci yaşadığım arkadaşım 3.gün evinin işini yapmaya başladı mesela, ben 15 gün çıkmadım yataktan. Bünye meselesi yani… karnımın şişliği hala tam inmedi. Ameliyat izi ise hiç rahatsız edici değil. Hem normal hem de sezaryen doğuranlar için büyük hayal kırıklığını söyleyeyim; doğum sonrası çatlaklar 😣 bir araya toplanırken dahi acıyor. Görüntü çirkin ama toparlanınca bu kadar üzmez diye düşünüyorum. Bunun için çözümü olan varsa yazsın nolur 😊 hemen zayıflama derdine düşmedim çünkü sütüm gelsin bebeğim beslensin diye güzel besleniyorum. Bu arada ilk 3 gün sütüm hiç yoktu damla damla kolostrum vardı, mama verdim şırınga ile. 4.gün geldi sütüm rabbime şükürler olsun, inşallah kesilmez yavrum da güzelce beslenir… sorusu olan varsa yanıtlayabilirim 18 günlük taze bir anne olarak 🥰❤️