BirMucize2015 Yumurtlamam biteli bugün 5. gün oldu dün öglenden beri sag kasigimda batma oluyor. Özellikle otururken cok farkediyorum niye olur?
K_k1905 BirMucize2015 döllenme olmuş olabilir çok dikkatli olun benim de döllenme olunca sağ kasıgım da batma olmuştu hep özellikle uzanıp kalkarken falan
Sevenikikalp BirMucize2015 bende aynı şeyleri yaşıyorum sol kasığım benimde çatlamadan sonraki 7.günüm benimde
hayat_23 BirMucize2015 bende de aynı sey oldu hafif sekılde, ama adet belirtisi sanıyorum.. AMA hamilelikte le aynı oluyor :)
BirMucize2015 K_k1905 benimde özellikle otururken sık sık batiyor canim ama bilemedim niye insallah döllenmeden kaynaklidir
BirMucize2015 Sevenikikalp daha öncedende oluyormuydu yoksa ilk kez mi öyle oldu kuzum benim ilk kez oluyor böyle Degerlendirmismiydiniz yumurtlama gününü ?
BirMucize2015 Sevenikikalp insallah hayirli haberler alirsin canim belkide arkadasin dedigi gibi döllenme oluyordur
BirMucize2015 Sevenikikalp bilmiyorum canim demin bir arkadas döllenme olabilir demisti pek bi tecrübem yok acikcasi o konuda. Yerlesme olurken böyle batma yasaniliyormuymus ?
Sevenikikalp BirMucize2015 döllenme hissedilmez asla. Ama yerleşme hissediliyor batma ağrı sancı oluyor
BirMucize2015 hayat_23 bilmiyorum canim daha adetime 9 gün var ama dedigin gibi adet belirtiside olabilir tabiki Senin ne zamanda yumurtlama