K_k1905 2kezAnneyim yaaa bende 11+2 ikiz bebeklerim ama cinsiyet belli değil haftaya kontorlum var inşallah bana da birşey söyler
Ceyduygu 2kezAnneyim 12de erkek dedi ikisine de 15te yine erkek dediler 18+3 olduk haftaya randevu var bakalım ne diyecek
2kezAnneyim K_k1905 hayırlı olsn. Sizn ki tek mi cift yumurta mı. Bnde haftaya tekrar gidicem inşallah
Hayattt33 aysnrsvs aynısı bende de oldu 16 haftada akız dedi 19 haftada erkek sende başka değişti mi ilerleyen zamnlarda
aysnrsvs Hayattt33 dün dedi erkek diye 😁 ayın 30 una detaylı ultrason randevum var bakalım orda ne dicek 😉
Mucizebebellerim_ 2kezAnneyim tam o haftalarda kız dedi 14 haftalık ken erkek olduğunu öğrendik 🤷🏻♀️😂
aysnrsvs Busratrk yani en son doktorun söylediği erkek ☺️ haftaya ayrıntılı ultrason randevum var netleşir inşallah