Nazliii35 Bugün muayenem vardı bebek çok çok aşşağıdaymış zaten dünde baya kasık ağrım vardı progestan fitil verdi sadece tuvalet ihtiyacı için kalkıcaksın dedi kalçamın altınada yastık koymalı mıyım yoksa sadece ayaklarımın altına mı ve böyle olup 33-34 haftaları gören varmı 😞
arelveannesi Nazliii35 ben de aynıydım 26 haftadan beri hep yattım progestan fitil proluton iğne oldum şuan 39+0 ım bebek hala çok aşağıda açılmam da var ama ne ağrı ne sancı ne su gelen giden yok şimdi de doğuramıyorum 🙄
Eylul41 Nazliii35 en başından beri profesyonelce kullandım olmadı ama 26 haftalık doğum yaptım hastanede yatisim oldu maalesef nasibi yoktu yavrumun bu dünyada kaybettim
Elifinannesi_ Canım ben 32. Haftadan beri yattım doktor bile bana senin 37. haftayı görmen imkansız diyordu şükür 37+2 olduk. Sürekli uzan , istirahat etmeye çalış. Rabbim yardımcın olsun inşallah çok zor bir süreç biliyorum 🙏🏻
Nazliii35 Elifinannesi_ 32 olsaydı şükrederdim ama biraz erken gibime geldi kaç haftada bir gittiniz doktora peki bana bir sancı vs olmazsa 3 hafta dedi
Nazliii35 arelveannesi benim ilk zamanlarda tehlikeliydi 3-4 kere iğne yedim ama şuan yazmadı. Allah yardımcınız olsun sizinde sağlıkla gelsin 🙏
Elifinannesi_ Nazliii35 bizim 32. Haftadan beri her hafta çağırmıştı. Siz ilaçlarınızı aksatmayın , sürekli istirahat edin bişey olmaz inşallah 🙏🏻
arelveannesi Nazliii35 benimde öyleydi ilk zamanlar hep düşük tehlikesi sonra erken doğum tehkesi oldu şimdi de kendi gelmiyor 🤷🏻♀️ Amin inşallah rabbim herkesi sağlıkla kavuştursun evladına 🤲🏻