Dilan4731 Dün gezmeye çıktık eve geldikten. Sonra başladı 31+4günlük gebeyim kasık ağrım var iki gündür neden olabilir oturtup kalkınca yürüyünce
Elika0 Dilan4731 bende de iki gündür aynı şey oluyor böyle ağrı gibi değilde nasıl desem kramp gibi de kasılma gibi de değişik birşey bi gün sağ bi gün sol kaşığıma girdi ağrı. Yalancı sancı da diyorlar sanırım vücut doğuma hazırlıyor kendini 32.haftadayım
hunilimom Dilan4731 kendinizi çok yorduysanız ondan olabilir haftanız büyük artık daha fazla yoruluyor agrilar daha fazla oluyor
Dilan4731 hunilimom aynen cnm yürüdüm vallah ondan mı acaba ama iki gündür ağrıyır hastaneye mi gitsem dedim
hunilimom Dilan4731 vallahi bende 4 haftalığım dün kan vereyim diye 20 dk yürüdüm hastaneye dünden beri agriyor
hunilimom Dilan4731 sanırım yordum kendimi arkadaşıma gidecektim ona gitmek için de 2 otobüs değiştirmem lazım di bende yürüyeyim dedim bide sürmeli ayaklarımı uzatarak oturuyorum diğer türlü kasiklarim sıkışıyor gibi kilom fazla sanırım ondan baskı yapıyor göbüş 😂
Elika0 hunilimom doktorunla konuş tabi ama yürüyüşü bırakma kilon fazlaysa zamanla kasların seni daha da zorlar bol bol yürümeye çalış tabi ama önce doktorunla görüş 💐