Esra06 Merhaba anneler bayrama gitmeden 33 haftalık hamile oluyorum 3 saatlik yolculuk yapabilir miyim acaba kendi aracımızla gidicez🤔
Baharun2 Esra06 cnm doktoruna sorman dha iyi olur hani gitmeden bi muayene olursun bi sıkıntı yoksa bişi demez
Dlrcem Esra06 canm ortalama 1 hafta var aramızda bende o haftalarmda otobüsle 7 saat gidixem 7 saatte gelicem Doktoruma sordum 34. Haftana kdr otobüsle 8 saatlik yolclk yapablrsin dedi. Tabiki ayakların şişer hr fırsatta yürü dedi bu kdr
GulerDoganAslan Ben 29. haftamda 4 saatlik yolculuk yaptim mola vere vere bir sorun cikmadi ama cok yoruldum ve bebek ertesi gun hic oynamadi, suan 32 haftaligim ve hayatta yapamam diye dusunuyorum, ama mola aldigin surece sikinti yasanmaz bence, ben sadece cok yoruldum
DenizKseolu Ya bende 33 haftalık oldum bayramda memelkte gitmeyi düşüyruz kendi aracımızla 2 buçuk saat sürüyor yolculuk ama bişe olurmu acaba dr bişe dermı
Bustagur Ben her ay hastaneye 3 saat gideceğim mecburen😞. Sizin en azından bir kereliğine. 3 saatten ne olur ki