Benimde plesantadaki iki damarda direnç vardı hem oksapar hem ecopirin kullandım .ecopirin 32 de bıraktık oksapara devam 37+1 im .bebeğimin kilosu gelişimi herşey yolunda çok şükür .ben daha önce 2 düşük yapmıştım o yüzden en başından beri perinatoloğa gidiyorum 8.hafta da başladık perinatoloğla ilk muayenede söylemişti direnç olduğunu her muayenesi detaylı ultrson gibi o yüzden ekstra detaylı ultrason yapmadı.