Aysezey Bugün bebeğin hareketleri azaldığı için Sezeryan tarihimi bi hafta erkene aldı doktorm.aslnda çokta az değil ama ben biraz stres yapıyorm Hpv var bende bebeğe bulaşırmı acaba diye.. Bulaşma ihtimaline karşı erken alalım diye konuştuk.belki bekleyedeblirdi ama alınsın istedm. 37+1 im. Kilosu 3100 çıktı. Salı günü sabah 9 da kavuşcam bebeğime ama o kadar garip hissediyorum ki. Anne gibi hissedemiyorm. Nolucak başıma ne gelcek kaygısı. Etraftan duyduğum korkutmacalar… Ömür boyu sahip olacağm sorumluluk… Allahım sağlıkla sıhhatle nasip etsin hepimize hayırlı doğumu. Biraz erkenmi oluyo peki sizce kilosu falan küçük mü olcak acaba. Hiçte bilmiyorum ki böyle şeyleri 😔 etrafmda doğru dürüst bilgili biride yok..
nevarneyokk Aysezey 38+3 diyorlar genelde ideal sezeryan gününe hiç olmazsa bence 38 olmasını bekleyin çünkü ulturasonla doğum kilosu arasında epey fark oluyor ve son ana kadar içeride beyin ve sinir sistemi gelişmeye devam ediyor
Eri9999 Şuan zaten 38 haftalıksınız 38+1 oldumu 39 haftaya giriyorsunuz doktorunuz ne diyorsa onu yapın
Bngayl Aysezey Evladınız anne karnında gayet güzel gelişmiş, büyümüş. Etrafa kulağınızı tıkayın, sağlıkla kucaklayın inşallah 🙏 aktif siğiliniz var mı şu an? O yüzden mi sezaryen oluyorsunuz? Yoksa hpv tek başına sezaryen sebebi mi?
Aysezey Bngayl Etraf moralimi baya bozuyoda belki biri güzel bişi der diye burdanda paylaşiym dedm 🙈 çok teşekkürler.. Aktif siğil var ama çok küçükler. Başka sezeryan sebebi yok herşey yolunda çok şükür 🤔
ArelinAnnesi01 Aysezey böyle kötü düşünmeyin ya 😏 Rabbim büyük. Her zorlukta bi kolaylık vardır sonuçta. Dua edin kendinizi motive edin..
Aysezey ArelinAnnesi01 çok teşekkür ederim. Herkes bişi söylüyo moralim bozlmştu 🙈🧡 Allah büyük sağlıklı sonuçta 🤷🏻♀️🤲🏻
ArelinAnnesi01 Aysezey Aynen niceleri doğum yapıyor. Ki şimdiki zamanda herşey kolaylaştı. Annelerimiz 13 15 yaşında doğum yapmışlar. Onlarınki de can sonuçta ki bizim zamanımız dha bilinçli şeylerle dolu herkese kulak asmayın 😍 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😍
Aysezey ArelinAnnesi01 Kilosu falan çok önemli değil dimi.yani 3000 kilo doğan çok bebek vardr heralde 🤔🥴🙂
Atamtuba Aysezey ben 37+4 üm dünki ultrasonda kilosu 2.970 çıktı bugun doktorda 2.600 çıktı kilosu bebemin ben bile artık anlamıyorum ne olacak 😂 3.000 kilo doğsa bari