Merhaba kızlar haftaya dogumum var ins 39+5 zorunlu sezeryan. Dün son tahlileri verdim sağlık ocağında kan felan. Sonuçları istemiştim doktordan mutlaka kadın dogumcu görsün dedi . Kadın dogumcuma yazdım şimdi ast. Yüksek çıkmış sabah gel bı de burda yaptıralım dedi ast değerim 85 çıkmış ne demek bilginiz var mı? Çok korkuyorum 😔