Benim de kalp ritim bozuklugim var carpintim oluyor ilk gebeligimde de yasatim holter taktilar ilac kullancak duzeyde degil ikinci gebeligimde daha cok cikti ekstra tiroidim var onda da ilac kullanmiyorum gerek gormediler nabzim 130 a cikiyor holter taktircam yine ama onemli degil sanirim onemli olcude olunca hemen mudahale ediyorlar asi oldum yeni tek doz biontech yan etkisi olmadi