nev21 gebelikte kullanılabilir mi diye bi sınıfına bakım isterseniz, b sınıfı ilaçlar kullanılabiliyor. Ama c ve sonrası riskli diye biliyorum. B sınıfı da insan üzerinde test edilmemiş hayvan üzerinde test edilmiş o yüzden bi netlik yok ben de desmont kullanıyordum hamilelik planlarken bıraktım.çünkü c sınıfı. Şu an katlanmaya çalışıyorum yememe içmeme dikkat edip odamı nemli tutmaya çalışıyorum. Birde haftada 4-5 elma yemek bebeğinizin alerjik olmaması için çok faydalıymış. Sizin içinde faydalı olur içinde quersetin var. Antihistaminik bi madde. Quersetin olan yiyecekleri araştırıp onlardan da tüketebilirsiniz. Bende doktoruma gittiğimde sorucam, doğrudan takviye olarak alabilir miyim diye. İnşaallah alınıyordur
Bu arada ilacınızın kategorisi B imiş 😊