Bu eşlerin aile evine yollamama sorunsalı bir türlü bitmiyor benimki de çok sorun çıkartıyordu bana başta hem o hem annesi ben en son artık delirdim çok kötü kavga ettim eşimle o gün bugündür kendine geldi bir silkelendi sanki ağaç kabuğundan cikmisiz gibi muamele yapıyordu ama senin beş saatlik mesafe varmış ilk cocuksa eşin korkuyor olabilir yol bu herşey olur