İyi aksamlar arkadaslar. Ultrasona göre 16 haftalık hamileyim, son adet tarihimi bilmediğim için ultrasona göre hesaplama yapıyorum. Ancak bebeğin hareketlerini hala hissetmiyorum bu normal mi? Aslında bu 3. gebeliğim çok da tecrübesiz sayılmam ama unutmuşum heralde 😀