gcigdem İlk ne zaman şişmeye başladı hatırlamıyorum ama şuan 18. Haftadayım ve karnım bu sekil özellikle sabahları sağ alt tarafımda tepecik oluşuyor 😂 arada iniyor tekrar şişiyor. Tarama testi için gittiğim doktor da senin karnın haftana göre niye bu kadar büyük haftanı yanlış mı yazdık dedi😂 benim gibi olan var mı?
Bebiscann gcigdem ayy anam ne şeker ya orda bebiş var gıı😍😍🤣 Normal canım bide zayifsin daha çok belirgin oluyor bir sıkıntı olsaydı doktorun söylerdi 😍😍😂
Clementinee gcigdem normal canım bebek toplanıyor benimde öyleydi o haftada geçiyor ama hemen korkup doktora yazmıştım hemenn 😂😂😂
gcigdem Bebiscann bilmiyorum özel hastaneye geçicem tarama yaptırdığım doktor çok iyiydi sonuçlar için tekrar gel hem cinsiyete de tekrar bakarız dedi sorucam korkmaya başladım😂
gcigdem Clementinee normalde devlet hastanesine gidiyorum o birşey demedi ilgili değil pek tarama testi için özele gittim o dedi karnın neden şiş bu kadar diye ona devam etmeyi düşünüyorum çok ilgiliydi sorucam kesin miyom falan olabilir yazılmış korktum :/
MerveeD gcigdem bende 18 haftalıgım ama benımkı genişlemesine top gbı bıde patlamış top yanı yanlıs anlasılma sın küçük bsey haha 😄😄😍
Clementinee gcigdem https://www.hizliresim.com/fthl2bq Baksana aynı haftadayız burda 🤍😂 bebekimiz o annesi sev öyle olunca 😇
Nilufar_1996 gcigdem ayyy yaramaz bebek orda toplanıyor 😄😄 sırt üstü yatma bence hoşuna gitmiyor bebişin.
incimercan gcigdem ilk kez gördüm böyle bi göbek, belki zayıf olduğunuz için toplu duruyordur, benimki genelde yayvandı ama gebelik öncesinde de biraz göbeğim vardı zaten.
gcigdem incimercan nette araştırdım zayıfların ki daha çabuk belli olur yazıyor ama ben sorucam korkmaya başladım
Cigdemarslan gcigdem benim de göbeğim böyle çıkıyordu ilk zamanlar bende zayıf olduğum için sanıyordum sonradan öğrendim miyom olduğunu doktora muayenende bir sor istersen çünkü miyom böyle oluyormuş. Genelde ileriki haftalarda geçiyor benimki kendi kendine kayboldu.
Clementinee gcigdem canım ben şuan 30. Haftamdayım çkk şükür öyle birşey çıkmadı doktorum da hiç öyle birşeyden söz etmeedi normal dedi 😇 içini ferah tut