Merhabalar 37 haftalık hamileyim. Önceden Reflü ataklar şeklinde haftada 1-2 gün oluyordu şimdi her gün her gece olmaya başladı ne kadar yediklerime dikkat etsem de Mide yanmasından bıktım artık reflü belirtileri artık dayanamayacağım hale geldi
geceleri midem boğazımda asitten boğazım yanıyor göğsüm acıyor 🤕 🔥 sabaha kadar uyutmuyor beni artık yatakta oturup ağlamaya başladım..
Gaviscon advance içiyorum 5 dk sonra etkisi geçiyor süt /maden suyu /leblebi /salatalık..hepsini denedim . Gündüz uzanmazsam dayanılır gibi ama başımı yastığa koyamıyorum😞😩🔥
Sormak istediğim Benim gibi şiddetli reflü şikayeti olan var mı varsa doktorunuz lansor veya başka mide koruyucu önerdi mi kullanıyor musunuz?