mrvcl9 Kızlar bebiş hareket ederken sağ veya sol kasıkta kıtırt diye sanki bir kütleme sesi gibi bişey hissediyorum nedir acaba bu
aysenurtc mrvcl9 arada bana da oluyor ben bebek hareket ederken özellikle barsaklara dayanıyorsa ordaki gazın yer değiştirme sesi olabileceğini düşündüm ama net bilmiyorum . Yani bebeğin eklemlerinden kemiklerinden gelmez bence