Merhaba arkadaşlar 6+6 haftalık hamileyim kulak arkasında egzama başladı çok kötü kaşıntı ve iltihap akıyor cildiyeye gozukmemi söyledi doğum doktorum bende hem devlete hem özele gittim ikisi de krem yazmadı vücudumu sarmaya başladı sizce kullansam ne olur ?