HebunDuyguetin Hayırlı cumlar hanımla ben 3.5 ay önce kürtaj oldum kalbi durma nedeniyle şimdi ise 6 haftalık hamileyim benim sorum şu bende kan pırtılaşması var normalde ecoprin kullanıyorum özel hapa devam Edicez iğne Yok dedi bu gün devlete gittim bana kan sulandırıcı iğne verdi raporda verdi ne yapmalıyım sizce ?
Mrvnrtprak HebunDuyguetin kullanmanda bir sakınca yok zararlı değil ama hem iğne hem hap olmuyor genelde
IlaydaOrhanKopuz HebunDuyguetin hangi mutasyonları taşıyosunuz acaba ? Bende 6. Haftama kadar sadece coraspin kullandım.kese gözüküp kalp ataşını duyunca coraspin+clexane iğne kullanmaya başladım.
Muhammedamine HebunDuyguetin kullanmak zorundayız pıhtı atabilme durumu var ve bu tehlike 9 ay devam ediyor bu yüzden kullanmalısın bende iğneyle beraber ekopirin içiyorum
Muhammedamine HebunDuyguetin ayrıca bende keseyi gördüğümde ilk ecopirin le başlamıştım kalp atışını 6 haftalıkken fln duyduktan sonra iğne + ekopirine geçtik