Merhaba canım anneler bende yeni gebe olduğumu öğrendim bu ayın 13 de beta hcg 70 çıktı dün doktora gittiğimde ise henüz kese görünmüyor dedi doktor kese kaç haftalıkken görünür tecrübeli güzel annelerimiz biliginizi benimlede paylaşabilirmisiniz ❣️👶🏼🌸