Ben de yapmayi dusunuyorum. Sıkı sıkı degil ama en azından yarim kundak yapacagim. Annemin bizleri buyuttugu ablamin kizi yegenime kullandığımız kundağı ben de istedim kullanacagim. Hem nesilden nesile aktarma oldu hem de cok ise yariyor. Kaynanam denilen kadın duyunca ayyyy tarihi eser kundak mi kaldi dedi. Kendi lord tohumu oldugu icin.ama kim derse desin bebegin uyku kalitesi icin onemli