Bugün nstye girdim ilkti benim ki nst sırası beklerken canı sıkıldı çocuğun uyudu hiç hareket yok. Doktora sonucu verdim bu olmamis git yemek ye tatlı ye dedi. Yemek yedim iki paket çikolata yedim otururken hareket ediyordu. Ama o alete bağlanınca tık yok sol yattım sağ yattım sırt üstü bile yatırdı. En sonunda bı pıt pıt biseyler oldu ama çok az. Doktor tamam buna da şükür dedi 😂 kızım evladım çocuğum sen niye sürekli uyuyorsun 🤷🤪🧿❤️ var mıdır kizlar bunun bir formülü benim ki uykucu ye ic yat modunda