bireylulmeselesii Kızlar merhaba. Ben hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum. Bu normal mi. Gece elimi koyarsam bazen bir iki pit pit oluyor . Ama onun dışında hiç bir his yok. Bu normal mi aklıma takılıyor.
Bebiscann bireylulmeselesii doktora gidince sorun canım ama bazı bebekler az hareket ediyor, 3 çocuğum var 2 si çok hareketliydi, 1i hiç hareket etmiyordu sizin dediğiniz gibi arada bir pıt pıt yapıyordu ve şu anda 7 yaşında sağlığı iyi
gizzzy35 bireylulmeselesii bugün 20 haftalık oldum. Bende hissetmiyorum 🤗 Bugün gittim daha doktora herşey normal. 1 - 2 haftaya hissedersin dedi
alparslanin_annesi bireylulmeselesii bende oda yok napıcaz 😂 sorun olmaz canım hala hissedememen normal 😂
bireylulmeselesii Bebiscann çok şükür. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin size de :) teşekkür ederin. Umarım yolundadır her şey bizde de
bireylulmeselesii gizzzy35 yaa. Sevindim şu an. Ben de hissediyoruz diyenleri görüyorum 16 dan beri . Ne zaman diye beklerken telâşlanmaya başladım artık. Sağlıkla gelsin bebişler. Teşekkür ederim ayrıca:)
bireylulmeselesii alparslanin_annesi yaa :) herkes hissediyorum yazınca ben de merak ettim endişelendim:) çok şükür. Iyi olsunlar da .
Elifkafi Bende hissetmiyordum su çok fazla içemiyordum günlük 3 litreden fazla içmeye başlayınca hissettim. Deneyebilirsiniz ☺️Çok güzel bişey hareketlerini hissetmek🥰
bireylulmeselesii Elifkafi deneyeyim . Ben de en fazla 2 litre içebiliyorum. Arttırmaya çalışim hemen :)
Elifkafi bireylulmeselesii ben hemen farkettim ayaklarıyla baskı yapıyor hareket alanı genişliyor çünkü ☺️