Zeyno-Metehan Fatosduzgun55 sağolun allah razı olsun iyiyiz çok şükür bi aksilik çıkmazsa yarın evimize gidicez 🤲
Zeyno-Metehan incisu hastaneye geldiğimde 2cm açılma vardı doğumu durdurmaya çalıştılar ama sabırsız birileri durmadı 😁 ilk doğumumda normaldi sezaryandan korkuyordum allahtan normal oldu
beren4097 Zeyno-Metehan İlk doğumunuz kaçıncı haftada oldu acaba? Ben ilk kızımı 38+0 da su nişan gelmesi ile doğurdum şimdi 11 haftalık falan hamileyim bu daha mı erken gelir acaba diye düşünüyorum 🤔 Bu arada hayırlı olsun bebeğiniz ile kavuşmanız 😍💙🧸
Kygll-6 Kaç kilo doğdu rabbim hayrlı ugurulu etsin 35+3 bnde erken doğum riskim var 2500du bnmde en son