Kızlar bugün yaşadığım yerde devlet hastanesine rutin kontrol için gittim 38 haftalık gebeyim nst ye girmek istedim ağrım vs yok ama doktoruma en son 35 haftalıkken gittim ve doğum başlayana kadar gelme dedi bende o yüzden nstye girmek istedim ama ebeler beni zorla alttan muayeneye aldı çok zorlandım bunun bebek için Bi zararı olur mu çünkü ağrım vs yoktu açılmam da yoktu açılmayı tetikler mi bu