pnrgl Kızlar 20+2 günlük hamileyim ama hiç bebeğimin hareketlerini hissetmedim. Dün detaylı ultrasona girdim şükür herşey yolunda dedi doktor ama hareketlerini hissetmeyince korkuyorum. Normal mi sizce?
Glbyz61 pnrgl daha erken 2 3 haftaya hissedersin şuan çok ufak hareketler son haftalar coşuyor bebekler
sh-1707 pnrgl benim 25+3 ben bile tam olarak hissedemiyorum doktor normal dedi acele etme bebeğin yeterince güçlendiğinde hissedeceksin canım