Ela532 Merhaba anneler 🌸 bu ayın onunda 2. Doz tetenoz aşımı oldum fakat bir şişlik oluşmuş ceviz büyüklüğünde dokunduğumda ağrı yapıyor normal mi bilginiz varmi? Salı günü kontrole gidicem inşallah
Sevda555 Ela532 normalmis canim korkma benim tanidiklarimdada oldun bende 2 hafta sonra olucam virus aşisi oldunuz mu peki ben cok kararsizim
Ela532 Sevda555 yani 2. Dozu felan olamadım korona falan olmuştum öyle kaldı daha da yaptırmam sanirim doğurana kadar