Normalde 35 haftalığım ultrasonda bası 37 karnı 34 çıktı 2 gündür hareket hissetmiyordum geceleri sancım oluyordu duş alınca geçiyordu bugun acile gittim rahim uzunluğuna 21 mm dedi ve 1 parmak açıklık var dedi nst çektirdim hic sancı hissetmedim ama sancım çıkmış yatmak istemiyorum diyerek eve geri geldim doğumum erken olur mu acaba en azından 37 38 leri görmek istiyorum, 1 parmak açıklıkla kac gün dayanılabilir