merhaba hanimlar ben bundan 20 gün önce doğum yaptim kimsenin dogumu kolay olmaz evet ama ben ayri bi zorluk cektim cunku bebeğin eşinden parca unutmuslar bu sebeple kurtajda oldum hastaneden cıkıp eve geldikten bi kac gun sonra dikislerim acıldı yeniden dikiş attilar şuan o dikislerimde açılmaya başlamış iyileşemiyorum sizlere sorum sizin dikisleriniz kac gun sonra iyileşti sizin aranizdada boyle sorun yaşayan var mı ve dikislerin daha cabuk iyileşmesi icin ne yapabilirim yardimci olursaniz cok sevinirim 🙏