Benimkide gece hareketli gündüz ara ara hareket ediyor gece uyumadigi için nst de hareketli çıkmiyor korkulacak birsey olması için hiç hareket etmemesi lazım demisti benim doktorum tabi sizinki doğum olması lazım diyorsa bence doktorunuzu dinleyin sonuç olarak her hamilelik farklıdır