aksua doktor ultrasondan baktı sonra vajinal ultrason baktı parmağıyla baktı nst cekti istersen yatış verelim dedi dursam gelen giden açılmaya bakar diye bebek iyiyse eve geçmek istedim onlarda bebek hareketinde sıkıntı yok deyip gönderdiler suan iyiyim sancım yok oturup kalkarken yatakta dönerken acı oluyor o kadar