Merhaba kızlar 37+2 haftalık olduk 19 gün kaldı doğumuma. 2 gündür soğuk algınlığı yaşıyorum. Burun akıntısı halsizlik baş ağrısı ve dudaklarım uçukladı😥 bol bol c vitamini alıyorm dinleniyorum. Başka önerisi olan varmı acaba? Dualarınızı eksik etmeyin inşallah 🙏🏻