1suranur1anne Ben gitmiyorum pek acile ağrım sızım hep oluyor tansiyon düşmesi bende de var geçen gün bütün gece sancı çektim sabahta çektim eşim annesini aramış en son kaynanam da beni aradı o ağrı geçer bu ağrı geçer az daha bekleyim diye diye evde doğurcan kalk çabuk hastaneye dedi öyle gittik. Sonuç olarak normal çıktı bişey yok diyip yolladılar 😅