İki yıl mı 😩 daha biri kendini kurtarmadan diğeri doğacak. Büyük olana yazık olur bence. Benim araları on yaş olucak oda biraz fazla ama şuanlık çok memnunum.sorunlu bi gebelik geçirdim Elim ayağım oldu yavrum. Hep dedim iyiki araları açılmış dedim. Çünkü kendimi ancak hazır hissetmiştim. Kişinin hazır hissetmesiyle alakalı birazda bence