Yagmurdgdgn13 Sina bence iyi benim 31+4 ken 2 kiloydu. 35 haftalık olunca gidecez bakalım ne kadar almış
Miranmiray Sina maşallah bebeğiniz çok iyi.benim bugün 35+1 bugün kontrolde 2382 Gr olduğunu söyledi ve zayıf kalmış dedi😕🥺
Sina gamzenurgnk muz kasar yemeğe dkkt edyrm uyumadan kasar muz kzmda daha cok aldryodu bşka dikkt ettğm bişe yok
Miranmiray Sina yiyiyorum canım ama nedense olmuyor.muz tahin pekmez yumurta süt kaşar bunları düzenli olarak yememe rağmen almamış 🤷
Hanife_ Sina oğlum 35 te 3430 grdı ama şimdi kızımı bı turlu söylemiyo Dr iyi diyip duruyor ultrason kağıdı da vermiyor şimdi devlete gidiyorum oğlumda özele gidiyodum
Melikeazra Benim 34+4 de 2300 boyu 43 cm di boyu biraz kısa dedi doktor senin gibi minyon olucak dedi sizce iyi mi çokmu kısa
Melek_29A Melikeazra bana da öyle dedi bence takılma kötü birsey degil rabbim sağlıklı doğmasını nasip etsin benimde 34+1 de 2300 gr boyu 42 cmdi
SelinYakgul Melikeazra benim oğlanında boyu kısa 🤦♀️ 34+2 de 45,5 cm dedi. 2500 gr. Boyu biraz geriden geliyor ama problem değil dedi ,bende içimde şüpheyle duruyorum 🤦♀️