Meray17 Doğumu orda yapmış, gebelik takibinde olanlar yada doğumunu o hastanede yapacak olan anneler bana hastane hakkında bilgi verir misiniz? Şehir dışından geleceğim maalesef daha önce hastaneyi hiç görme fırsatım olmadı😔
Fy38 Meray17 o hastane hakkında pek iyi şeyler duymadım daha doğrusu kadın doğum doktoru hakkında yine de gidenler varsa daha iyi bilgi verirler
yasemiinorhn Meray17 ben şu anda hastanede tedavi altına alındım uzun zamandır da buradayım doktorum hümeyra Öztürk gayet ilgili 33+4 olduk az bir şry suyum geldi hastaneye yatışı verdi hemen bence gayet güzel
Meray17 Fy38 benim doktorumun anlaşması o hastaneyle. Nasıp olursa Yozgattan geleceğiz doktorumla. Burda özel hastane yok maalesef. O açıdan her yorum benim için önemli☺️
Meray17 yasemiinorhn çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize🤗 bilgi için çok teşekkür ederim☺️